آنیتادختر دلبندمونآنیتادختر دلبندمون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

" آنیتــــا " فرشته آب ها

شروع بای بای می می دودو

1394/5/2 19:47
نویسنده : مامان عاطفه
125 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم

از دو،شب قبل تصمیم گرفتم که شما رئ از شیر بگیرم، پدرت فکر میکنه کار غیر ممکنیه و زیاد مایل نیست اما از اونجا که یکبار دکتر رفته بودیم (حدود یک ماه قبل)  نظر دکتر این بود که همین الان از شیر بگیرمت،منم دلم محکمه که از شیر گرفتن ضرری برای شما نداره اما خودم هم ناراحتم،دخلاقی هم میکردی ر شروع از دو شب قبل امتحانی به سمت راست رژ مالیدم و شما اصلا نزدیکش نشدی و تا امروز با حرص فقط از یکی خورددیروز بداخلاقی می کردی اما امروز بهتری،تصمیم دارم فردا کلا هر دو رو ممنوع کنم،امروز وقتی از شیردوش استفاده میکردم یاد اون روزای اول افتادم که برات شیر میدوشیدم و تو شیشه میریختم که به شیشه عادت کنی و ماملا بی فایده بود چون شما از 4ماهگی لب به شیشه نزدی. واقعا زمان چه زود گذشت

عاشق شیرخوردنت بودم مخصوصا زمانی که خوابت میبرد

نباید زید احساساتی بشم چون ممکنه رو تصمیمم تاثیر بذاره

عزیزدلم دیگه بزرگ شدی خانوم شدی می می عیبه

قربونت برم مامانی

عاشقتم

پسندها (1)

نظرات (0)