آنیتادختر دلبندمونآنیتادختر دلبندمون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

" آنیتــــا " فرشته آب ها

حسودی 96.8.6

1396/8/6 23:54
نویسنده : مامان عاطفه
208 بازدید
اشتراک گذاری
شبکه پویا کارتون انیمیشنی هایدی رو نشون میده و شما میگفتی که هایدی ناراحت کننده ست و من برایرخوشحالی یه شما چند شب قبل آخر داستان رو تعریف کردم و برات خیلی با ارزش بود.از اون شب تا الان چند بار خواستی بگم تا اینکه امشب دوباره گفتم و یادم اومد یه جاش پیتر حسودی کرد و صندلی کلارا رو هل داد و حمله سوالات شروع شد:
چرا حسودی کرد؟
و ما متوجه شدیم که شما حسودی رو متوجه نشدی و قربونت برم من با این ذهن کوچولوت.من گفتم پیتر فکر میکرد هایدی کلارا رو بیشتر دوست داره
شما :نه پیتر اشتباه میکرد هایدی میخواست کلارا رو خوشحالتر کنه
و چندین بار این دلیل و استدلال تکرار شد.


اینجا هم پدر داره با داکی و گرکی برات توضیح میده که حسودی چیه مثلا گرگی مداد بیشتری داره و دهکی کمتر و به این حس ناراحتی میگن حسودی
و شما با بخشیدن ماژیک های خودت اونا رو خوشحال کردی
آرزو میکنم دلت همیشه همینطور پاک و مهربون باقی بمونه و حسادت از وجودت دور باشه
عاشقتم مامانی96.8.6

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)