آنیتادختر دلبندمونآنیتادختر دلبندمون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

" آنیتــــا " فرشته آب ها

مهد و آنیتا و پدر 96.11.23

1396/11/23 11:21
نویسنده : مامان عاطفه
160 بازدید
اشتراک گذاری
دختر گلم قرار بود امروز پدر شما رو ببره مهد دیشب(96.11 22یکشنبه) شما به پدر چند بار یادآوری کردی بلوز زرد رو بپوش شلوار خوب بپوش حتی ادکلنش رو ازم گرفتی و روی میز ناهارخوری گذاشتی که یادش بمونه جالبتر از همه وقتی بود که گفتی کراوات هم بزن به منم گفتی ماشین رو تو ببر من و مدر میخوایم قدم بزنیم و موقع خواب دوباره گفتی من هیجان دارم چون میخام صبح با پدر قدم بزنم
فقط نمیدونم چرا تو خواب حالت بد شد و گریه میکردیصبح هم من نبودم با ناراحتی برام زنگ زدی که چرا زودتر رفتی و برات توضیح دادم که زود رفتم که زود هم بیام دنبالت
امیدوارم روزی برسه که نگرانی هات پایان بگیره
عاشقتم دختر گلم
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)