آنیتادختر دلبندمونآنیتادختر دلبندمون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

" آنیتــــا " فرشته آب ها

دخترم شعر میخونه

1393/12/15 16:51
نویسنده : مامان عاطفه
210 بازدید
اشتراک گذاری

دختر مامان بابا

سه روزه سرمای سختی خوردی و لجوجی میکنی.تا حالا چشمات اینهمه مریض و آلوده نبود.امروز کمی بهتر شدی.مامان مریضیه دخترش رو هیچوقت نبینه.الهی آمین

حدود 10 روزی میشه که شعر چشم چشم دو ابرو و مامان رفته اداره آخراش رو میخونی.

تازه شعر بارون میاد خاله شادونه رو هم آخرای کلماتش رو بلدی

کامل حرف میزنی عزیز دلم.از مهربونی هات هم هرچی بگم کم گفتم.مرتب در حال بوسیدن،تحمل گریه کسی رو نداری،تحمل قهر نداری و ... پدر یه هفته نبود و شما وقتی یکی از اون روزا اومده بودی خونه میگفتی پدر بیا و من کلی توضیح دادم که پدر نیست و شما خوب قانع میشی.خلاصه شب هایی که پدر نبود با اینکه خونه باباحاجی بودیم اما تو خوابیدن اذیت میکردی و تقریبا سه شب فقط سه ساعت خوابیدم!!!احتمالا حالت هم خوب نبود مزید علت شده بود.

امروز بادکنک باب اسفنجی رو که پدر برات خریده گذاشتی رو صندلیت که کارتون ببینه!

از مغازه رفتن و خریدن چوب شور ژله و بستنی زمستونی که نگو

هفته قبل هم رفتیم خونه دایی من و شما با دار قالی عکس انداختی

زندایی هنرمندی دارم مامانی ها

این روزا چون پایان ساله سر مامان خیلی شلوغه.ببخشی عزیز دل من

 

پسندها (1)

نظرات (0)