آنیتادختر دلبندمونآنیتادختر دلبندمون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

" آنیتــــا " فرشته آب ها

گلچینی از عکس های زیباترین زیبای هستی صفرتا یک ماهگی

1393/3/1 11:25
نویسنده : مامان عاطفه
328 بازدید
اشتراک گذاری

ساعات اولیه تولد

لحظات اولیه تولد

نتونستیم اثر پاهای کوچولو و خوشگلت رو بگیریم اما خدا رو شکر عکسش رو داریم

آنیتا در روز دوم تولد تو بغل مامانی:تمام شب پیش خودم بودی :خانوم، آروم،پرابهت،اون روزها و شب ها تکرار ناپذیر و وصف نشدنی اند جیگرگوشه مامان،این دو روز اولین و تنها جایی بود که نام خانوادگی یه مامان رو شما بود.

 

روز سوم فرشته مامان

روز چهارم همش خواب نبودی ها مامانی اما من عکس های خوابت رو خیلی دوس دارم

روز پنجم

روز ششم این النگو رو مامان گل و انگشتر رو عمه جون براتون آوردن

آنیتا در آغوش عمو آرمان"روز ششم"

*عموجون دوست دارم*"*پدرمهربونم عاشق خنده ذوقت هستم انشاءالله همیشه شاد باشی*

روز هشتم

روز یازدهم لبخند زیبای دخترم

بیست روزگی دخترم

روز بیستم اولین باری بود که اومدی خونه خودت،برات گوسفند قربونی کردیم،خوش اومدی عزیزم اینم عکس شما روی مبل خونه

روز بیست و چهارم

بیست و هفت روزگی و ناخن های زیبا و کشیده و هنرمندانه دخترم که سوهان کشیده خدایی بود

بیست و نه روزگی،آنیتا دست مامانش رو سفت گرفته،قربون دست های کوچولوت برم

یک ماهگیت مبارک عزیز دل مامان

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامانی
29 اردیبهشت 93 12:51
وای خداچقدنازه ماشالله /ب وب دخترم ادرینا هم سربزن وتونظرسنجی داستانم شرکت کن /ببوس انیتارو خیلی خوشگله