آنیتادختر دلبندمونآنیتادختر دلبندمون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

" آنیتــــا " فرشته آب ها

93/9/29

1393/9/29 17:21
نویسنده : مامان عاطفه
171 بازدید
اشتراک گذاری

دختر زیبای مامان

امروز مرخصی گرفتم و پیش شما موندموصبح هایی که بیدار می شی و من کنارتم منو میبوسی و خنده و ذوق میکنی و مامان رو شرمنده.باور کن نمیتونم هرگز احساسم رو بیان کنم که چقدر خودم از این دوری ناراحتم ما مامان جانم بدون به خاطر خودت هم هست. عاشقانه دوستت دارم مامانی یه من

دیروز ظهر تلفن رو برداشته بودی گذاشتی رو گوش خودت  و میگفتی عمه!!!!

دیروز غروب رفتیم خونه مامان بزرگ.آرتین هم بود وقتی وارد شدیم چنان گریه و جیغ و اشک ریزانی داشتی که بی سابقه بود!!مرتب میگفتی بی ایم!!بی ایم!!الهی برات بمیرم خیلی صحنه بدی بود!اما کم کم خوشت اومد و بعدش حسابی با آرتین بازی کردی و بهت خوش گذشت.شب هم رفتی پیش عمه جون.

غذا خوردنت هم که همچنان با فیلمه!باید حتما سی دی بذاریم،بعد به اصرار به شما غذا بدیم

دختر گلم کلمات رو هم که اکثرش رو میگی غیر از خاله ریحانه!!فکر کنم داری با خاله جون شوخی میکنی !!!!!یا ازش خجالت میکشی!!

فقط حروفی رو که اشتباه میگی اینا هستن:

گ رو میگی د

ق رو میگی خ

مثل دل =گل    بخ=برق

صدای خروپف رو بلدی عطسه رو کامل میگی و اداش رو هم درمیاری

بخوای بخوابی یا کسی خواب باش یا عروسک رو بخوابونی هم میگیهیس اونم با ادا!!!

و همچنااااااااااااااااان عاشق ببعی

قربون شیرین کاری های دختر نازنینم

خیلی خوردنی شدی شیرینی یه مامان بابایی

خدای مهربون شکرت

پسندها (2)

نظرات (2)

مامانی رادین
29 آذر 93 19:50
یلدا تون مبارک؛ممنون میشیم به ما رای بدین کد 43 به شماره 1000891010 هر چی رای بیشتر بهتر خاله جون بهم رای میدی بیا عکسمو ببین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامانی رادین
29 آذر 93 19:51
چه دخترتون ناز خدا حفظش کنه