آنیتادختر دلبندمونآنیتادختر دلبندمون، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

" آنیتــــا " فرشته آب ها

5مهر 96 و اولین خرید

1396/7/7 10:10
نویسنده : مامان عاطفه
97 بازدید
اشتراک گذاری
امروز چهارشنبه 5مهر96 مامان دفاع از پایان نامه داشت بخاطر همین دیشب خونه مانا خوابیدم تا من بیشتر بخونم و قرار شد چون مرخصی ام خودم از مهد بیارمت


و شما طبق معمول با دیدن من گفتی شکلات خرگوشی میخوام و برای اولین بار درخواست پول کردی که خودم میخوام بخرم خودت نیا🤔




خیلی خوشم اومد خیلی قشنگ پرسیدی شکلات خرگوشی دارین؟از بس خیلی خوب و رسا گفتی فروشنده ها هر دو متوجه شدن و چون هر دو فروشگاه تموم کرده بودن شرمنده شدن و عذرخواهی کردن.این هم عکس العملت بعد از عذرخواهی فروشنده ها


خنده و خناراحتی و حس قوی یه خجالت من هم گفتم اشکال نداره اجازه داری چیز دیگه ای بخری و شما آبنبات چوبی انتخاب کردی و از خریدت فوق العاده راضی بودی
بعدش هم ازم خواستی چون بقیه پول رو خودم گرفتم باید مال خودم باشه
عاشقتم دخترکم که داری بزرگ میشی
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)